Mobile løsninger

Vi møtes på badet ditt

Eller i bilen din. Når vi snakker om mobile løsninger, ser vi i Bouvet muligheter. Vi ser endringer, og vi ser løsninger. Vi føler oss ekstra privilegerte som kan hjelpe kunder finne nye måter å kommunisere på, nye måter å selge på, og være i dialog med kundene på.

Gøy å avdekke mulighetene

Vi synes det er givende når kunder kommer til oss med krevende diskusjoner i egen ledelse om det er best med app eller mobile websider, eller om Android eller Iphone er lurest. Det er utrolig moro når man avdekker hvilke muligheter som ligger i den digitale interaksjonen med kunder og innbyggere. Hva vi egentlig kan få til med mobil teknologi.

Vi i Bouvet hjelper kundene våre å bruke mobile løsninger på nye, inspirerende og intelligente måter, som gir mening og som øker salget eller servicen til innbyggerne.

Helhetlig kundeopplevelse

Der vi før hadde skilt utenfor butikken som eneste måten å snakke til kundene på, har vi i dag en helt ny hverdag. Nå kan vi stå i REMA-butikken med familiens handleliste på app. Å løse behov folk har i hverdagen og sette det i system gir helt nye muligheter til å være i dialog på. Samtidig setter det nye krav til en helhetlig kundeopplevelse i alle kanaler – både de digitale og de analoge.

Hele samfunnet må tenke høyt

Diskusjonene i ledergruppa hos våre kunder starter kanskje med spørsmålet om mobil web eller app, men den ender sjelden der når Bouvet får bidra. Det er ikke bare ledelsen som kan ha nytte av å tenke høyt rundt mobile løsninger. Vi ser at forretningsutviklere, markedsavdelinger, kunnskapsforvaltere, prosessutviklere, og ikke minst offentlig sektor har hatt mye igjen for å komme til Bouvet med sine problemstillinger.

God design og sikkerhet

Nye flater trenger nye løsninger, og det krever også god design som tar høyde for at folk vil at det skal være enkelt, tilgjengelig, og samtidig attraktivt. Samtidig som vi ivaretar sikkerheten. Det er vi ikke flaue for å si at vi kan.