• 400 (1170×400)

Web

Her kan mye skje

Om ikke alt, så er det veldig mye som skjer på weben. Det som i starten bare var et verktøy for forsker, er nå blitt et sted for oss alle. Sannheten er at vi lever mer og mer på nett. Vi sender mail, kjøper bøker, booker flybilletter, søker jobber, fyller ut selvangivelsen. Mange finner til og med kjærligheten på nett. Bouvet leverer hele verdikjeden av web-løsninger.

Må funke uansett flate

Tidene forandrer seg. Raskt. Flatene vi opererer på er etter hvert blitt mindre interessante. Transaksjonene går mellom avsender og forbruker, og kanalene viskes ut. Det skal funke, og det skal funke bra, uansett om løsningen vises på mobil, nettbrett eller pc og mac. Der er Bouvet helt i tet. Helt ubeskjedent - vi kan det der. Det er gøy å se hva vi kan få til sammen med tøffe kunder som vil ta det lille skrittet videre.

Brukervennlighet

Først og fremst handler dette om brukeren. Brukervennlighet. Ja, faktisk vennlighet. Som tar høyde for at folk kanskje sitter på bussen, eller i et møte, at folk har fingre som er større enn et knappenålshode når de skal trykke søk, eller like, og at situasjonen du er i, påvirker hva slags informasjon du er på jakt etter.  Folk vil kanskje bare vite når den neste bussen går, og ikke lese om busselskapet når de står der i regnet uten paraply. Men når de kommer under tak, kan de kanskje booke den flybilletten, først som sist.

Nye trender = sunn fornuft

Vi kan godt snakke om trender, men det handler egentlig om sunn fornuft. Vi bestiller flybillettene selv nå, og hvorfor skal vi ikke det? Vi ser at flere virksomheter slipper brukerne sine inn i sine saksbehandlingsløsninger – vi som brukere fyller ut selvangivelsen på nett (ikke papir), vi kjøper togbilletter, vi bestiller overnatting, vi setter ned tiden på betaling av lån. Responstid og hastighet er en selvfølge i dag. Og vi vil at det skal være visuelt attraktivt, og teknisk snappy. Samtidig har vi ikke råd til å fire på sikkerheten. Brukerne vil ha hele pakka. Det skal de jammen få.