Vinmonopolet rett i lomma

Vinmonopolet nye nettsider og app er milepæler i selskapets satsing på bedre kundeopplevelser.

Målet med tjenestene er å gi kundene et bedre og sømløst tilbud på tvers av kanaler. Og med lanseringen av appen tar Vinmonopolet et syvmilssteg inn på mobile plattformer. Appen inneholder blant annet en «skann, søk og kjøp»-funksjon, som lar kunden skanne en flasken strekkode med mobilkameraet, få informasjon om vinen og muligheten til å bestille hos nærmeste polutsalg. Men andre ord: En gavepakke til deg som alltid glemmer navnet på den gode vinen du fikk servert.

De nye tjenestene er viktige bidrag til Vinmonopolets arbeid for «det beste kundemøtet», og støtter opp under selskapets posisjon som salgs-, service- og kunnskapsbedrift.

Bouvet har samarbeidet med iStone om løsningene, som er bygget på Hybris eCommerce, SAPs e-handelsløsning. Vi takker Vinmonopolet for tilliten og svært godt samarbeid.

Tags