Kundeoppfølging

Som følge av digitaliseringen får kundene dine større forventninger, flere valgmuligheter og mindre tålmodighet. Holder du tritt med utviklingen? Vi hjelper deg å håndtere kundedialogen på en måte som både øker effektiviteten og styrker relasjonen til hver enkelt kunde.

I kundens tidsalder stilles det høye krav til virksomhetens forretningssystemer, som må jobbe sømløst og effektivt for å sikre en best mulig kundeopplevelse.

I denne sammenhengen er det avgjørende at du har systemer for kundeoppfølging som både øker kundetilfredsheten og virksomhetens produktivitet. Vi tilbyr en skybasert løsning som gir en helhetlig og profesjonell oppfølging av alle typer henvendelser i alle kanaler.

Se video: All kundeinformasjon i ett skjermbilde

Vår løsning er abonnements- og skybasert, det sikrer forutsigbare kostnader og stabil drift. Det er kort vei fra beslutning til lansering, som verken krever store investeringer eller omfattende IT-prosjekter. Løsningen er skalerbar, og utvides med mer avansert funksjonalitet ved behov.

Tjenesten har store fordeler for deg og dine kunder:

Kontakt oss for et uforpliktende møte. Sammen finner en løsning som sikrer virksomheten å større kundelojalitet og økt produktivitet.

For mer info ta kontakt med Ronny Kolberg