Frist: 31. januar
Kontor: Oslo
Vi søker etter deg som vil være med å støtte, bidra og forme salgsavdelingen i Bouvet Øst fremover
Salgsavdelingen i Oslo består av 11 dyktige selgere med spisskompetanse rundt salg, kundearbeid og serviceorientert arbeid. Vi hjelper vår organisasjon med å selge våre tjenester og løsninger på markedet og forvalter og utvikler store deler av vår region sin kundeportefølje.Vår avdelings tjenester er av avgjørende faktor for at selskapet skal utvikle seg videre og levere vekst og gode resultater.
Vi søker nå etter deg som vil være med på å støtte, bidra og styrke vår salgsavdeling videre og på sikt bygge opp en egen kundeportefølje.
Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:
I starten ser vi for oss at oppgavene primært handler om å støtte våre dyktige selgere og avdelingsledere i sitt daglige salgsarbeidet, typisk backoffice oppgaver. Dette innebærer blant annet
Hvem er du?
Du må være utadvendt og glad i mennesker og motiveres av å bidra til at medarbeidere og kolleger utvikler seg og lykkes. Det er også viktig at du er serviceorientert og har en god innstilling til det å hjelpe andre.
Du må håndtere til dels hektiske perioder og trives med flere baller i luften på samme tid. Det er også viktig at du er strukturert og ryddig.
Vi ønsker en som er nyutdannet eller har 1-2 års jobberfaring. Du må ha en Bachelor eller Master. Vi har ikke krav om IT-bakgrunn, men du må ha interesse for teknologi. Om du har erfaring fra bruk av Dynamics CRM er det en fordel. Gode excel kunnskaper er viktig.
Vi setter krav til gode skrive og kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk.
Du er glad i mennesker og motiveres av å bidra til at medarbeidere og kolleger utvikler seg og lykkes. Bouvet er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemning eller kulturell bakgrunn.
Hva kan vi tilby?
Vi er opptatt av vår kultur og våre verdier, og vi baserer vår ledelse på disse - hver dag, hele året. Hos oss blir du godt mottatt, godt ivaretatt og du får stor grad av både frihet og ansvar til å gjøre jobben slik du mener er best, og samtidig ha en god balanse mellom arbeid og fritid. Du vil også få muligheten til å utvikle deg gjennom spennende oppgaver hvor du er med på å realisere viktige og samfunnsnyttige løsninger.
I Bouvet lever vi gjerne for jobben. Samtidig skal vi leve av arbeidet vi gjør. Vi vet at sosiale tilstelninger med kollegaer bidrar til bedre trivsel. Hos oss er det derfor alltid noe som foregår, enten det er fredagspils, klatring, squash eller vår berømte, årlige uavhengighetstur.
I tillegg til et inkluderende og spennende faglig og soialt miljø tilbyr vi selvsagt en konkurransedyktig lønn, kollektiv bonus, aksjeprogram og gode pensjons- og forsikringsordninger.
Du vil selvfølgelig også få muligheten til å styrke din egen kompetanse gjennom kurs og konferanser.
Søknadsfrist er ASAP og senest 31. januar 2023. Vi vil fortløpende vurdere kandidater.
Søknad og eventuelle spørsmål om stillingen rettes til Thomas Wilhelmsen, [email protected], tlf. 928 44 337.
Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Bouvet er et konsulentselskap som designer, utvikler, forvalter og gir råd om IT-løsninger og digital kommunikasjon. Sammen med våre kunder skaper Bouvet digitale løsninger med stor betydning for samfunnet.
Bouvet ønsker å være et verdibasert konsulentselskap. Vi rekrutterer våre medarbeidere etter et sett verdier og ønsker at våre leveranser og kundeforhold også skal reflektere disse. Våre verdier er delingskultur, jordnærhet, entusiasme, troverdighet og frihet.
Her kan du bli bedre kjent med noen av våre ansatte
Bouvet har kontorer rundt om i Norge og Sverige, noe som setter oss i stand til å forstå kundens språk, kultur og forretning. Slik kan vi forankre og løse de fleste oppdrag lokalt.