Kort innføring i Tjenestedesign
Hvordan skape tjenester folk vil ha? Tjenestedesign handler om å sette brukeren i sentrum, og slik utvikle tjenester som fungerer og som brukes. Gjennom dette onlinekurset vil du få bedre forståelse for tjenestedesign, og ulike metoder og verktøy som brukes. Du vil også få ulike oppgaver underveis slik at du kan få prøve ut noen av metodene i praksis.
Antall deltakere: 20 pr kurs.
Varighet: 3 timer (09:00-12:00)
Pris: Kurset betales av Arbeidsmarkedsseksjonen
Kurskategori: Digitale mini-kurs for Arbeidsmarkedsseksjonen (NAV)
Kursdatoer er ikke helt avklart ennå, men kontakt kurs@bouvet.no for påmelding!
Brukerne vet best hvordan en tjeneste oppleves, men hvordan kan du forstå hva brukeren vil oppleve som nyttig, attraktivt eller effektivt – før du har utviklet tjenesten? Kort sagt – hvordan kan du skape noe folk faktisk vil ha?
Det vil du vite mer om etter dette introduksjonskurset i tjenestedesign.
Kurset vil fokusere på:
- Tankesett
- Prosess
- Begreper og metodebruk
Etter endt kurs vil du ha bedre forutsetninger for å kunne se hvordan dere kan bruke tjenestedesign i din virksomhet, til beste for deres brukere eller kunder.
Kurset gjennomføres som 3 timers online kurs.
Kontaktinformasjon:
Ta kontakt med meg dersom du trenger assistanse til påmelding eller andre spørsmål. Alle kursene her er satt opp på vegne av Arbeidsmarkedsseksjonen.

Heidi Jakobsen Strømme
Produktansvarlig kurs