Til hovedinnhold
Prosjekter Ting vi kan Bouvet deler Bli en av oss Kurs Om oss Investor Min Side Søk
Prosjekter
Ting vi kan
Bouvet deler
Bli en av oss
Kurs
Om oss
Investor
Min Side

Søk

Merkevarer

Noen merkevare er mer enn et navn og en logo. De er historier, personligheter og identitetsmarkører. Vi hjelper deg å bygge en merkevare som bygger varige relasjoner til kundene.

Harley-Davidson, Coca-Cola og Turistforeningen er ikke bare navn på merkevarer. De er ikoner som skaper bilder og fremkaller følelser. Slike virksomheter kan regne med økt lojalitet, høyere prismargin og større motstandsdyktighet i et konkurransepreget marked. Offentlige virksomheter som lykkes med å utvikle en merkevare, vil unne oppleve økt gjennomslag, omdømme og bruk av tjenstesten I befolkningen.

Å bygge en merkevare krever innsikt, kunnskap og faglig treffsikkerhet. Det handler om forstå markedet, menneskene, selskapet, produktet og tjenesten. I Bouvet vil du møte et miljø som har lidenskapen og den faglige tyngden som er avgjørende for god merkevarebygging.

Kontaktpersoner

reginemedbriller
Regine Sagstad
Bergen
regine.sagstad@bouvet.no
large-larshelgeland
Lars Helgeland
Oslo
+47 41458063
lars.helgeland@bouvet.no
bouvet_rune.fagermoen_LThumb
Rune Fagermoen
Trondheim
+47 950 28 424
rune.fagermoen@olavstoppen.no
REnate_nord
Renate Kristiansen
Trondheim
+47 470 81 081
renate.kristiansen@bouvet.no
Ulrikke Pedersen
Ulrikke Pedersen
Vestfold
+47 92081398
ulrikke.pedersen@bouvet.no

Noen av våre historier og prosjekter

Vinmonopolet rett i lomma
Prosjekt

Vinmonopolet rett i lomma

Slik skaper du en særpreget tone-of-voice! (Hvis du tør.)
Blogg

Slik skaper du en særpreget tone-of-voice! (Hvis du tør.)

Ole-Henrik Larssen 30.4.2019

Andre ting vi kan

Tilbake til ting vi kan

Bouvet Bergen
info@bouvet.no
+47 55 20 09 17

Solheimsgaten 15
5058 Bergen

Vis på kart
Alle våre kontorer

Personvernerklæring