Til hovedinnhold
Prosjekter Ting vi kan Bouvet deler Bli en av oss Kurs Om oss Investor Min Side Søk
Prosjekter
Ting vi kan
Bouvet deler
Bli en av oss
Kurs
Om oss
Investor
Min Side

Søk

E­handel ­ og omnikanal

Netthandel er enormt effektivt i mange sammenhenger. Det sparer tid både for tilbyder og kunde.

Planmessig og taktisk samspill mellom salgsressursene, der e-handel og automatisering benyttes der det er hensiktsmessig, og fysiske kanaler og menneskelige ressurser benyttes hvor det tilfører verdi, gir økt salg! Dette betinger at man gjør mer enn å implementere og utvikle en nettbutikk. – Det må også gjøres endringer i organisasjon og roller ut fra helhetlig perspektiv på hva som tilfører verdi for kundene.

Hvorfor velge Bouvet?

En e-handelssatsning er en kompleks prosess som krever bredde i kompetanse, og selv når dere har mye kompetanse inhouse kan det kreves supplement utenifra. Bouvet er spesialist på e-handel og kundeopplevelser, og med vår lange erfaring og brede kompetanse kan vi bidra i alle faser fra strategi og implementering til optimalisering. Vi kan hjelpe deg med blant annet

  • Systemutvikling
  • Strategisk netthandelsutvikling
  • Endringsledelse
  • Markedskommunikasjon
  • Innhold
  • Growth hacking

Vi er deres «digitale partner», og utfyller dere både på kompetanse og kapasitet.

Innsikt og strategi

Strategi basert på innsikt og forretningsmål er fundamentet for å lykkes. Våre erfarne rådgivere tar en helthetlig tilnærming til e-handelssatsningen og ser den i et omnikanalperspektiv gjennom

  • Innsikt fra gode og grundige dataanalyser
  • Erfaring fra tilsvarende oppdrag
  • Selskapsstrategi
  • Gode businesscase

Rådgiverne har en tydelig bevissthet rundt hvordan man kan skape verdi for kunder og selskapet, gjennom å kontinuerlig bruke erfaring og teste nye forbedringer, med en datadrevet og smidig tilnærming basert på metodikk for tjenestedesign.

Fra prosjekt til kontinuerlig forbedring

E-handel er ikke et prosjekt, men en kontinuerlig prosess hvor forbedringer utvikles over tid i takt med at kundenes behov og forventninger endres. For å få dette til må det etableres en smidig tilnærming, noe vi hjelper våre kunder å komme i gang med. Metodikken tilpasses selvfølgelig til de ulike behov vi ser hos ulike kunder.

Vi starter helst med innsikt, både for å forstå selskapene, interessentene, kundene og markedet. Noen ganger bruker vi det i det strategiske arbeidet. Andre ganger bruker vi det for å forstå hva vi skal lage for hvem. Vi hjelper dere med å finne ut hva dere behøver for å gjennomføre en vellykket e-handelssatsning – fra organisasjonsendring til systemarkitektur. Deretter lager vi en minimumsløsning for å begynne å skaffe oss læring om hva som skaper verdi for kundene når vi utvikler løsningen videre. Tidlig brukerinvolvering sikrer at utvikling skjer i henhold til faktiske behov hos brukerne, og ikke basert på tro og synsing.

Siden vi liker å drive butikk er vi også i stand til å hjelpe deg over tid, også etter at grunnmuren er på plass. Det kan være hvordan man sørger for å skaffe kunder, betjene dem, og bruke det vi lærer om dem til å sørge for at kunden kommer tilbake igjen og igjen. Her gjør vi salgsfremmende tiltak som søkemotoroptimalisering, digital markedsføring og optimalisering av konvertering.

Vår arbeidsmetodikk, setter våre kunder i stand til å møte kundenes forventninger og skape gode kundeopplevelser - nå og i fremtiden!

Plattformer

Vi kan hjelpe deg med det meste innen netthandel, også i valg av teknisk plattform. Enten det gjelder skreddersøm eller tilpassing av hyllevare har Bouvet systemutviklingskompetanse innen

  • Episerver
  • SAP Hybris
  • Magento

Har du allerede en teknisk plattform på plass så kan vi uansett hjelpe deg med å mest mulig ut av løsningen.

Kontaktpersoner

Renate Thoresen
Renate Thoresen
tlf: +47 40469445
renate.thoresen@bouvet.no
large-175
Kjell Wilhelmsen
Stavanger
+47 91570383
kjell.wilhelmsen@bouvet.no
large-stianhagensen
Stian Hågensen
Trondheim
+47 990 14 909
stian.hagensen@bouvet.no
Tilbake til ting vi kan

Noen av våre historier og prosjekter

Amazon – butikkdød eller muligheter?
Blogg

Amazon – butikkdød eller muligheter?

Christer Grønnslett 8.12.2020
Bedre rustet for fremtidens utfordringer gjennom digital transformasjon og omnikanalstrategi
Prosjekt

Bedre rustet for fremtidens utfordringer gjennom digital transformasjon og omnikanalstrategi

Digitalisering av Cappelen Damm
Prosjekt

Digitalisering av Cappelen Damm


Kontakt

Bouvet Oslo
info@bouvet.no
+ 47 23 40 60 00

Sørkedalsveien 8
0369 Oslo

Vis på kart
Alle våre kontorer

Følg oss

Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
Youtube

Hvis du vil vite mer

Ledige stillinger
Nyheter
Podcast
Personvernerklæring
Pressebilder
Vi er ISO27001- sertifisert