Merkevarer

Noen merkevare er mer enn et navn og en logo. De er historier, personligheter og identitetsmarkører. Vi hjelper deg å bygge en merkevare som bygger varige relasjoner til kundene.

Harley-Davidson, Coca-Cola og Turistforeningen er ikke bare navn på merkevarer. De er ikoner som skaper bilder og fremkaller følelser. Slike virksomheter kan regne med økt lojalitet, høyere prismargin og større motstandsdyktighet i et konkurransepreget marked. Offentlige virksomheter som lykkes med å utvikle en merkevare, vil unne oppleve økt gjennomslag, omdømme og bruk av tjenstesten I befolkningen.

Å bygge en merkevare krever innsikt, kunnskap og faglig treffsikkerhet. Det handler om forstå markedet, menneskene, selskapet, produktet og tjenesten. I Bouvet vil du møte et miljø som har lidenskapen og den faglige tyngden som er avgjørende for god merkevarebygging.

Kontaktpersoner

Noen av våre historier og prosjekter


Andre ting vi jobber med