Innhold

Innholdet er, enten vi vil eller ikke, hovedgrunnen til at et nettsted blir besøkt.  

Men i en tid der vi har brukerens oppmerksomhet i svært kort tid av gangen, gjelder det ikke bare å skape godt innhold; det handler om å skape det riktige innholdet til riktig tid. Det er en komplisert øvelse, men heldigvis er det fullt mulig. Det krever bare tid, dedikasjon og kompetanse. 

Forstå brukeren

For å skape det riktige innholdet, trenger vi innsikt. Vi trenger å forstå brukeren. Ikke nødvendigvis hvem de er, om de er menn eller kvinner, gamle eller unge, men hva de leter etter, hvordan de kommer inn på nettsiden og hva de forventer å finne. 
Innhold er så mye mer enn tekst og bilder. Innhold er en helhetlig prosess som må jobbes med hele tiden for å lykkes.  

Dette kan vi bidra med

Vi i Bouvet kan hjelpe til med alt fra informasjonsarkitektur til SEO-analyse til merkevarebygging og kampanjeuttak. 

Vi bidrar mer enn gjerne med å få kontroll på innholdsmengden også, slik at dere kan bruke tiden mer effektivt. 


 

Kontaktpersoner

T024XURJ2-UTQA3SQ57-8c3b3ca6c695-512

Nicholas Lundgard

Avdelingsleder Øst Innhold og kommunikasjon

+4790471442

Oslo

Noen av våre historier og prosjekter


Andre ting vi kan