thought-catalog-214785
>

Bouvet SAP Password Self Service

30. okt. 2017

Den enkle måten å få ansatte selv til å resette passord i SAP

Flere kunder har en IT avdeling som bruker en del tid på å resette passord og låse opp brukere i sine SAP systemer. Bouvet har derfor laget en løsning som frigjør IT support og ikke minst gjør at sluttbrukerne selv kan låse opp og resette sin bruker. Vi kaller dette Bouvet Password Self Service.

Med Bouvet Password Self Service kan håndtering av passord problematikk og opplåsing av SAP brukere flyttes fra IT og ut til den enkelte bruker. Dermed vil sluttbruker i SAP også oppleve økt effektivitet i denne prosessen og lange ventetider på IT support telefonen er over

Mål

  • Gjøre brukere av SAP mer produktiv
  • Redusere tid og kostnader på resetting av passord i SAP
  • Frigjøre ressurser på IT Support

Løsning

  • Mail som sendes til SAP sørger for oppslag mot SAP bruker, bruker låses opp, passord resettes og mail med nytt passord sendes bruker

Fordeler

  • Forbedret produktivitet
  • Økt bruker tilfredshet ved å forenkle resetting av passord prosessen
  • Redusert trafikk på IT support

Temaer

SAP