Omnikanal – veien til sømløs kundeopplevelse? - Bouvet Norge

Omnikanal – veien til sømløs kundeopplevelse?

Omnikanalen omtales ofte som veien til en helhetlig og sømløs kundeopplevelse. I denne episoden av Bouvet Bobler får vi lære mer om hva en omnikanal er og hvordan lykkes med en omnikanalstrategi.

 

Om episoden

Velkommen til Bouvet bobler – en podkast om fag, trender og aktuelle temaer innen teknologi, design og samfunn.  

Temaet er omnikanal og programleder for episoden, Tone Dalen, har med seg to spennende og kunnskapsrike gjester med solid erfaring på feltet, nemlig Ulrica Risberg som er direktør for marked og kommunikasjon i NAF og Marianne Thuen Smedås som er avdelingsleder for Forretningsdesign i Bouvet. 

NAF har innført en omnikanalstrategi, og det blir spennende å høre om hvorfor de gjorde det, hvordan de gjorde det, og ikke minst hva som har vært effektene av dette arbeidet.

Lytt her:

 

Abonner gjerne og lytt til Bouvet Bobler på Apple Podcast, Spotify eller hvor enn du lytter til podcast. 

Medvirkende i episoden

Ulrica Risberg
Direktør for marked og kommunikasjon i NAF
Tone Dalen
Tjenestedesigner / forretningsdesigner i Bouvet
Marianne Tuen Smedås
Avdelingsleder, Øst Forretningsdesign

Flere episoder

Andre spennende podcasts