Konstante endringer og komplekse problemstillinger krever nye måter å tenke på. Vi hjelper dere med å identifisere de viktigste problemene, slik at dere lager de rette løsningene.
Bli bedre kjent med hvordan vi jobber og les mer om prosjektene vi har vært med på.
Vår tilnærming
Helhetlig

En god tjeneste skal oppleves som sømløs. Derfor er det viktig å ha et helhetlig overblikk og at alle forstår hvordan de ulike delene henger sammen
Forenkle

Virksomheter har ofte komplekse strukturer. Vår jobb er å formidle det kompliserte enkelt, og skape felles forståelse mellom fagfolk og aktører.
Brukerfokus

For å sikre at vi designer en tjeneste som svarer til brukerens behov, må de som skal ha nytte av tjenesten eller løsningen, involveres underveis i prosessen.
Teste

Tverrfaglig

En tjeneste har ofte elementer fra ulike fagområder. Vi jobber tverrfaglig for å skape felles forståelse for utfordringene med å skape sømløse tjenester.
Metodebank

Ingen prosjekter er like og vi er gode til å tilpasse oss. En stor del av jobben vår er å lære kundene våre å bruke riktige metoder/verktøy selv.
Prosjekter vi har jobbet med
Podcast om tjenestedesign

Her gir Torbjørn, Silje og Tone deg et innblikk i hva tjenestedesign er. Hvordan og hvorfor bør vi sette mennesket i sentrum når vi jobber med tjenesteutvikling.
Du får også vitemer om designdrevet innovasjon, visualisering og deres tanker om Design Thinking, bærekraft og ulike metoder og verktøy tjenestedesignere har med seg i verktøykassen sin.
Design Thinking - hva er det?

Design Thinking ligger i krysningsfeltet mellom design, forretning og teknologi. Det handler om å sette seg inn i brukerens virkelighet.
Metodikken går ut på å stille mange spørsmål, ha empati, arbeide praktisk og tverrfaglig, samt prototype og teste i iterasjoner.
Lurer du på noe?
Ta kontakt med en av avdelingslederne i de ulike områdene.




